A JE TO TU

10.11.2014 16:15

Veľmi som sa tešila na ďalšie meranie. Každý den od pondelka do piatku som cvičila v posilovni. Bola som zvedavá či ši to Wendy všimne. Niečo málo si všimla. Ale budem úprimná čakala som trošku vačšie zmeny smerom dolu. Najlepšie hneď tak 10 kg. o) Asi to tak rýchlo nepojde.

Tabuliek mám síce dosť v práci… ale myslím, že v tomto prípade bude tento nástroj veľmi užitočný a prehľadný. Urobila som si jednoduchú tabulku, do kterej si budem merania po týždňoch zapisovať. Nielen váhu samotnú ale aj percentuálny pomer tuku a svalov v tele, lebo chcem nielen znížiť váhu ale potrebujem, aby to zníženie bolo na úkor tuku a nie svalov. Ďalej budem sledovať hydratáciu. Tam nastalo len minimálne zlepšenie. Toto asi bude beh na dlhú trať a zlepšiť hydratáciu o významné číslo asi za týždeň nejde. Nakoniec som nechala hodnotu BMI, pretože to je veľmi šikovný súhrnný ukazovateľ.

A takto vyzerajú čísla podľa posledného merania:

 

Datum

20.10.2014

7.11.2014

 

 

 

Váha (kg)

83,7

82,8

Svaly (%)

26,5

26,9

Tuk (%)

42,7

42,0

Hydratacia (%)

42,5

42,6

BMI

31,1

30,7