BOOT CAMP

18.11.2014 15:30

 

Dnes  mám kľudový, oddychový a pomalý deň. Vraj mám počúvať svoje telo. Dnes mi hovorí, že mám spomaliť. Problém je, že toto mi hovorí každý deň.o) Ale sú dni v živote ženy, keď je táto cesta to najlepšie, čo može pre seba urobiť.

Samozrejme, že to nič nemení na dodržiavaní zdravého jedálnička. I keď dnes by som zošrotovala aj klince, keby boli čo len trošičku poliate čokoládou. Prešmejdila som celý kuchyňu a komoru a skoro som zjedla svojmu synovi čokoládu. Dnes naozaj ašpirujem na titul „Matka roka“. Nakoniec som sa ovládla a už sa teším, že si dám za chvílku svačinku (jogurt) a k tomu kávičku. Káva mi v tomto veľmi pomáha. Obvykle tiet chute potlačí. Niekde som čítala, že kávu treba při chudnutí vynechať. Ja si ju zatiaľ ponechám. Pijem ju s mliekom, bez cukru a pomáha mi potlačit chute.

A skvelé správy na záver. Príde ma cez Vianoce navštíviť moja sestra. Moja úžasná, energická a neuveriteľne štíhla sestra. Sľúbila mi, že mi pomože nastaviť správne stravu a bude so mnou cvičiť. Vlastne vravela niečo o tom, že ma čaká „boot camp“… tak neviem čo tým myslela.o)