ČAROVNÁ SKRINKA

15.01.2015 14:38

Je po Vianociach. Je to pre mňa najobľúbenejšia časť roka. Všetko okolo sa spomalí a obráti sa viac dovnútra. Je to aj čas spomienok. S Vianocami mám spojené najkrajšie spomienky z detstva. A tieto spomienky sa snažím vytvoriť aj v našej rodine. A darčeky…. Je niečo krajšie dostávať darčeky? Možno len dávať ich…

Predminulé Vianoce mi Ježiško doniesol krásny darček. Krásny ružový kufrík – skrinku na „poklady“. Pomatám si ako som sa ako malá rada prehrabávala v krásnej drevenej krabičke mojej mamy, kde si schovávala svoju bižutériu. Pre mňa to boli úžasné drahokamy a šperky hodné kráľovien. A keď mi nachvíľu dovolila ozdobiť sa nimi, cítila som sa ako princezná.

 

Preto mi urobil tento darček takú veľkú radosť. A nebol to len prázdny kufrík, bol plný nádherných vecí, ktoré veľmi rada nosím. Občas si krabičku len tak otvorím a presúvam si bižu z jednej priehradky do druhej alebo si skúšam čo mi k čomu ide a na maličkú chvíľu sa vrátim do detstva a cítim sa znovu jako princezná.

Áno, mám svoju vlastnú "krabičku na poklady“….