JE UPRATOVANIE CVIČENIE?

15.01.2015 14:03

 

Zajtra je piatok a to ma čaká moja každotýždenná terapia – pokec s Wendy. V štvrtok preto začnem premýšľať (skoro že?), či som urobila dosť pre zlepšenie svojej fyzickej kondície, koľko dietných prešľapov som urobila a či to nemohlo byť lepšie.

Určite možem povedať, že žiadne veľké dietné prehrešky sa nekonali. Na to som celkom hrdá. Čo sa týka fyzickej aktivity, „nic moc“. Možem považovať upratovanie za signifikatnú fyzickú aktivitu? Podľa nejakého výskumu amerických vedcov, rozhodne áno. A podľa iného výskumu anglických vedcov prispieva upratovanie prispieva k duševnej pohode. Ale nemožem povedať, že by som týmto výsledkom úplne mohla veriť. Neverím, že upratovanie nahradí cvičenie, ale určite lepšie ako ležať na gauči.o) Nemožem ani povedať, že som u seba pozorovala nejaké zlepšenie duševnej pohody. Na to mám lepšie metódy.

Uvidíme, čo na to zajtra Wendy….