JOICO COLOR ENDURE VIOLET SHAMPOO

18.03.2015 09:24

Moja kaderníčka zachránila moju blond farbu vlasov a nielen to, poradila mi šampón JOICO Color Endure Violet. Jééééj, mám tu už svoju kaderníčku.o) Ale spať ku šampónu. 

My hairdresser saved my blond hair color and not only that, sh.e advised me Shampoo Joico Color Endure Violet. Whoopee, I have had my hairdresser. o) But back to the shampoo.

Mám svetlo-hnedé vlasy a keďže sa mi zdá táto farba trošku nudná, oživujem ju blond melírom. Blond farby v sebe obsahujú nejaké farebné pigmenty, ktoré hlavne na slnečnom svetle vytvárajú medené tóny. Mne pristanú oveľa viac studené tóny. A práve šampón COLOR ENDURE VIOLET od JOICO dokáže tieto medené tóny potlačiť.

 I have light-brown hair and since I find this color a little boring, I revived her with blond highlights. Blond color in itself contain some color pigments, which  mainly in sunlight produce copper tones. Cold tones suit me more. And just shampoo ENDURE COLOR VIOLET by Joico can suppress these copper tones.

 

Použítie je veľmi jednoduché, výsledky skvelé.  Najprv si umyjem vlasy svojim šampónom, potom použíjem šampón Color Endure Violet a nakoniec kondicionér. Stačí použíť 1-2 týždenne. Šampón ma sýtu fialovú farbu (na obrázku vyzerá ako modrá), vyzerá dosť desivo.o) Po zmiešaní s vodou sa vytvorí fialková pena.

The application is very simple, great results. First, I'll wash your hair with shampoo, then apply Color Endure Violet Shampoo and Conditioner in the end. The application 1-2x weekly should be enough. Shampoo has a distinctive intense purple color (in the image appears as blue), looks rather scary.o) Mix with water create a very light violet foam.