LEVANDULOVA

13.01.2015 11:37

Zamilovala som sa… Prišlo to pomaličky, nenápadne, bez toho, aby som si stačila všimnúť že sa to deje. Uvedomila som si to len nedávno. Priznávam, zamilovala som sa do levandule. Do roztomilej povabnej kvetinky s príjemnou voňou, ktorá vraj harmonizuje telo aj dušu.

 

Objavila som nedávno krásny obchodík s produktami izrealskej firmy Vardi Migdal, ktoré obsahujú prírodné minerály z Mŕtveho mora. Niečo čo som chcela vyskúšať už dávno. Bolo tam toho veľa, čo ma zaujalo, ale táto kosmetika nepatrí k tým lacným. Nakoniec som si vybrala kúpeľovu soľ, telové maslo

     

 a krabičku s profesionálnou starostlivosťou o nechty, ktorá obsahuje krém na ruky, olejíček na kožu okolo nechtov, pilníček a a blok na leštenie nechtov. Všetko s voňou levandule.

      

 

Teraz som vo fáze skúšania a tak sa bytom šíri táto úžasná levandulová voňa. A ako som sa tak obzrela okolo seba, zistila som, že je toho viac čo mi doma vonia po levanduli. Tak například tekuté mydlo, ktoré doma používáme, s poetickým názvom „Morning wind“:

 

Alebo taká aviváž, ktorú používam na prádlo, no jasne – „Levander fresh“:

 

Alebo tie rozkošné voňavé papierové sáčky na zavesenie do skrine z japonského obchodu, samozrejme s voňou levandule:

 

Takže idem si pustiť pesničku Hany Hegerovej – Levandulová a idem meditovať.o)                                                                      ( https://www.youtube.com/watch?v=PbuC7amuj0M )