NECHOD! NECVIC!

11.11.2014 15:18

 

Od minulého pondělka 3.11.2014 som sa pustila do cvičenia a je to boj. Patrím k ľuďom čo sú šťastní, keď možu sedieť na gauči s knížkou. Ísť cvičiť je vedomé rozhodnutie a prehovárám s k nemu každý deň. Moje tukové buňky kričia NECHOĎ!!! NECVIČ!!!! NECHAJ NAS NA POKOJI!!! Zatiaľ vyhrávám ja.o)

Hľadala som na internete ako vlastne začať cvičiť a nezmárniť sa hneď na začiatku. Nemám žiadnu kondičku, mám veľkú nadváhu a tiež už nemám 20. Vybrala by som aerobné cvičenie, a to rýchlu chodzu na bežiacom páse (20 min.) (beh by ma asi zabil), bicyklovanie (20 min.) a na záver 10 minút na vibračnej mašine (i keď silne pochybujem, že tento stroj nejak pomáha schudnúť, ale považujem to za príjemnú masáž). Keď sa podarí, tak zaradím aj plávanie. Cvičim pondelok až piatok. Víkendy sú aktívne až dosť iným sposobom.

Cvičiace stroječky v posilovni ma celkom bavia. Majú množstvo knoflíčkov, možem sa tak slušne počas cvičenia zabaviť a odviesť pozornost od cvičenia.o) Okrem toho, že počítajú koľko kol som prešla a akou rýchlosťou, koľko kalórii som spálila a za aký čas, možem si nastaviť cvičebný program a ako dlho ho chcem cvičiť a na bežiacom páse upraviť náklon plošiny a sťažiť tak cvičenie. Za najdoležitejšie však považujemm, že meraju tepovú frekvenciu. Snažím sa udržiavať 120, pretože pri tomto tejto frekvencii vraj najlepšie spaľujem tuky.

Našla som kalkulačku vhodnej tepovej frekvencie na chudnutie,: https://www.stob.cz/tabulky-a-cisla-co-se-jinam-neveslo/kalkulator-tepove-frekvence .