NEW START

16.03.2015 11:02

Začínám odznova…. už koľkýkrát??? Ani sa mi to nechce počítať. V piatok mi Wendy ukázala čísla, ktoré sa mi ani trošku nepáčili (TU). Takže nič nové.

Ale aby som si trošku spravila náladu, objavila som krásny malý rozkošný obchodík v Arabskej štvrti. Dajú sa tam vidieť krásne kúsky bižutérie, kabelky, šatky, krabičky, hrebene a ďalšie. Sú ručne robené – žiadne dva kúsky nie sú úplne rovnaké. Pani majitelka je milý človek, ktorý dokáže ku každému kúsku pridať nejakú historku alebo príbeh. Či je to pravda alebo nie – nakupovanie u nej je veľmi príjemný zážitok. Odniesla som si odtiaľ nový náhrdelník, náramok a prsteň (TU). Určite to nebola moja posledná návštěva.

Víkend vždy prináša rozne výlety a dlhé prechádzky spojené s objavovaním novým miest. Ako napríklad prechádzka v Čínskej záhrade. Neodolala som a hneď som si vyskúšala svoju novú bijou (TU).

 

I'm starting over again .... how many times already ??? Even I don´t want to count. On Friday, Wendy showed me numbers which I didn´t like (HERE). So nothing new.

To lift my spirit, I discovered a nice  little adorable shop in the Arab quarter . There are beautiful pieces of bijou, handbags, scarves, boxes, combs and more. They are handmade - no two pieces are the same. The owner is a nice person who can add to every piece a tale or a story. Whether it's true or not - shopping here is a very pleasant experience. I bought there the new necklace, bracelet and ring (HERE). It certainly was not my last visit.

Weekend always brings different trips and long walks to explore new places. Like a walk in the Chinese Garden. I could not resist and I immediately tried my new bijou (HERE).