ORANGE SHOCK THERAPY

21.03.2015 21:32

Vždy som bola „lady in black“. Mám rada čiernu farbu. Je taká chic. A ešte viac som ju začala používať, keď som nabrala kilá navyše. Veď čierna zoštíhľuje! Ale celý šatník v čiernej, to je NUDA. A tak som si naordinovala farebnú terapiu. A to priam šokovú terapiu, lebo som začala oranžovou farbou a to je farba, ktorá je na míle ďaleko od mojej komfortnej zóny.o)

I have always been "lady in black". I like black color. It is so chic. I started use it even more when I picked up extra kilos. After all, black slim down! But the whole wardrobe in black, it's boring. So I prescribed myself a color therapy. And it  is almost shock therapy, because I started with  orange color and it is the color that is miles away from my comfort zone.o)

V butiku v Arabskej štvrti som našla zaujímavé sivo-oranžové šaty. A veľmi som si užila fotenie s nimi v Činskej záhrade (viac obrázkov TU).

I found the interesting gray-orange dress in the boutique at Arab quarter And I very much enjoyed taking photos with them in the Chinese Garden (more pictures HERE).

 

A aby toho nebolo málo, rozšírila som svoje doplňky o kabelku a sandále oranžovej farby (viac obrázkov TU).

Above more, I have expanded my accessories on the orange handbag and orange sandals (more pictures HERE).