PINK SPRING

27.04.2015 15:30

Milujem teplo a leto. Ale niekedy mi chýbajú štyri ročné obdobia. Zvlášť po takýchto nádherných fotkách, ktoré dostávam z domova.

I love the warm and summer. But sometimes I miss the four seasons. Especially after such wonderful photos I receive from home.

Pokúsila som sa privolať jarnú náladu aspoň jarným líčením. Skúsila som ružové líčenie inšpirované fotkami. Nebola som si veľmi istá či mi tieto farebná škála pristane. Zabehla som do japonského obchodu a nakúpila očné tiene, rúž a lesk na pery.

I tried to bring the spring mood by spring make-up. I tried pink make-up inspired by photos. I was not very sure if hese color range suits me. I ran into the japanese shop and bought eye shadows pallete, pink lipstick and pink lip gloss.

A ružový jarný experiment dopadol takto:

And this is the result of my pink spring experiment: