Professional Nail Kit - VARDI MIGDAL

19.01.2015 13:53

Mám rada pekne upravené nechty. A teraz nemyslím pekne nalakované nechty a zladené s celkovým outfitom. Mám na mysli skutočne základnú manikúru. Nenosím dlhé nechty, lebo si nechcem vylúpnuť očko pri používaní kontaktných šošoviek. Preto som si kúpila profesionálnu sadu na nechty od firmy Vardi Migdal. Je to moje prvé stretnutie s izrealsku značkou Vardi & Migdal. Je pomerne nová, založená v roku 2006 a jej produkty obsahujú vzácne minerály z Mŕtveho mora, ktoré majú liečivé a relaxačné účinky podľa dermatológov. Moje oko potešil aj obchodík zariadený bielymi poličkami, kde som strávila dobrú polhodinku skúmaním a skúšaním všetkého možného, čo može ženu potešiť a rozmaznávať.

 

Sadu na nechty možete mať v roznom prevedení, mňa samozrejme chytila levandulová. Obsahuje pilníček na nechty, blok na leštenie, olejíček na kožu okolo nechtov a krém na ruky (a telo). Celá procúdra začína vypilovaním nechtov. Priznám sa, že akokoľvek krásne vyzerá fialový pilníček, vždy sa mi darí pilovať s ním aj prsty, takže radšej používam svoj vlastný. 

 

Potom príde na radu blok na leštenie – najprv čierna vrstva (najdrsnejšia), potom šedivá (jemnejšia) a nakoniec biela na doleštenie nechtov (blok ma záruku 2 roky a opotrebované vrstvy v tomto období kedykoľvek vymenia). 

 

 

 Kožu okolo nechtov ošetrím olejíčkom. Štetečkom sa jemne potrie okolie nechtov, zjemní zatvrdnutie kože, vyživuje, ošetruje...

 

Nakonie príde krém na ruky. Je jemný, krásne sa vstrebe a tá VOŇA! Výsledok? Nádherné nechty… vyzerajú skutočne ako po profi rozmaznávaní a lesknú sa tak, ako by boli nalakované priesvitným lakom. Nádhera….

 

Aj keď ma úprava nechtov s touto sadou baví a neustále sa na svoje ruky pozerám aké úžasné lesklé nechty som si vyrobila, predsa len som našla aj nejaké veci, ktoré ma nepotešili. Pilníček je viac-menej nepoužiteľný. Predávajúca uviedla, že sa jedná o prírodné produkty bez chemikálií. Krém na ruky je veľmi príjemný, ale v zložení som našla parabeny. A v neposlednom rade cena – v prepočte cca 1.200,- CZK, čo si myslím, že aj s prihliadnutím k tomu čo táto sada dokáže, je skutočne priveľa.

 

Rada sa vyteším s touto sadou a budem ju využívať, ale potom sa budem obzerať po obdobnom výrobku od inej značky.