REVLON - scented nail enamel review

19.06.2015 18:18

Hľadala som nejaké laky, ktoré by dobre doplnili môj outfit v bielej, červenej a modrej (viac TU a TU). V drogérii ma zaujali rozkošné malé fľaštičky pripomínajúce malé parfémy. Boli to voňavé laky od firmy REVLON –  Parfumerie - odtiene Ginger melon a Tropical rain. Aké poetické názvy a veľmi pekné letné farby.

I was looking for some nail polish, which could well complement my outfit in white, red and blue (more HERE and HERE). In the drugstore caught  my attention cute little bottles reminded small perfumes. They were scented nail polish from REVLON – Parfumeries -  shades Ginger melon and Tropical rain. Such poetic names and very nice summer color.

Veľmi som sa tešila na voňavé laky a hneď doma som nedočkavo otvorila prvú fľaštičku – Ginger melon – a privoňala si. To bola rana do nosa.o) Čakala som príjemnú vôňu zázvoru a melóna a namiesto toho ma čakal obvyklý chemický pach.

I was looking forward very much  to scented nail polishes and at home I eagerly opened the first bottle - Ginger Melon – and smelled it. It was a blow to my nose.o) I expected a pleasant fragrance of ginger and watermelon and instead waited for me the common chemical smell.

Záhadu som vyriešila o niečo neskôr. Laky skutočne voňajú, ale až po zaschnutí.o) Odtieň Ginger melon vonia sladko a skôr mi pripomína cukrovú vatu než melón a zázvor sa tam necítila vôbec. Odtieň Tropical rain vonia viac ako detský olejíček, než ako tropický dážď (žijem na tropickom ostrove, viem o čom hovorím). Ale vône sú to príjemné. A čo je dôležitejšie – sú to veľmi pekné odtiene.

I solved the mystery a little bit later. The polisch nail are really scented, but you can smel lit after they are dried.o)  The shade  Ginger melon smells sweet and rather reminds me of cotton candy than melon and ginger after all. Tropical rain shade smells more like baby oil than as a tropical rain (I live on a tropical island, so I know what I am speaking about). But scents are very pleasant. And what is more important - they are very nice shades.