ROCK-AND-ROLL A DIETA

01.12.2014 11:28

Ach tie víkendy. Tento víkend som porušila svoj zdravý stravovací režim najmenej 10x! Všade samé lákadla a nástrahy a je ešte nie som odolná. Ani zdaleka. Potrebovala by som sa odsťahovať na nejaký ostrov než si vypestujem pevnejšiu voľu. Ideálne aby som si tam musela jedlo nájsť prípadne uloviť sama. To by šla váha dolu. I keď v mojom prípade by som asi umrela od hladu. o) Obedovali sme v bistre v štýle Amerika v 50-tych rokoch. Vedľa mňa na okne bol music box, sedel isme bielo-červených kožených sedačkách,  hrál rock-and roll a keď začal Elvis spievať Love Me Tender stratila som úplne všetky zábrany a objednala si hamurger a colu (pomože, keď napíšem, že bola dietna???)  OMG!

 

Teraz aby som sa vrátila späť do reality a napravila všetky dietne hriechy, ktoré sa mi podarilo za 2 dni spáchať. Dokonca sa pokúsiť zlepšiť kondičku a snáď pri piatočnom pokece to Wendy ocení. Takže za chvíľu vyrážam na trh kúpiť nejaké ovocie a zeleninu. A tiež zájdem do drogérky kúpiť nejaké skrášlovadla. Po surfovani na internete som dospela k záveru, že podporím svoju snahu o krajší zovňajšok aj zvonku. V mojom veku to už nie je len rozmar ale v podstate nutnosť. Lebo potom ostáva už len plastická chirurgia.o)