Safi RANIA GOLD - toner, beauty cream, eye conture cream

09.01.2015 13:35

Nedočkavo som testovala ďalšie produkty kosmetiky Safi RANIA GOLD, takže sa možem podeliť aj o tieto skúsenosti.

Safi RANIA GOLD Toner – tonikum ma vodovú konzistenciu a obsahuje ružovú esenciu, čo ma zaujalo a veľmi som sa na to tešila. Tak trochu som čakala, že bude aj voňať po ružiach. Ale voňa ma sklamala. Žiadne ruže… skor mi to pripomína nejakú vodičku z lekárne. Našťastie to nie je silné, inak by som tonikum vobec nemohla používať. Keďže sa jedná o „halal“ kozemtiku (viac v predchádzajúcej recenzii), neobsahuje alkohol, čo je fajn a pleť nevysušuje. Pleť očistí ale nemám pocit, že  urobí viac „práce“.

 

Safi RANIA GOLD Beauty Cream -  má veľmi hustú krémovú konzistenciu s príjemnou mydielkovou voňou. Ktorá má tiež prekvapila, lebo som očakávala skor niečo ako voňu púdru alebo niečo také.o) Najprv som testovala k čomu vlastne je tento produkt určený, lebo rozhodne to nie je BB cream, čo bola moja prvá myšlienka (podľa názvu). Skúsila som ho použiť ako podklad pod make-up. Je pravda, že make-up držal neskutočne aj vo vysokej vlhkosti a vo veľkých horúčavách. Ale bolo to ako si naniesť na tvár cementovú omietku.o) Vlastne tento „beauty cream“ má konzistenciu ako korektor. Úplne mi uniká marketingová stratégia a prezentácia tohto výrobku zo strany výrobcu, ale ako korektor je výborný a takto ho používam.

           

 

Safi RANIA GOLD Eye Contour Cream – do tohoto krému som vkládala svoje najvačšie očakávania, lebo zápasím s vačkami pod očami a dúfala som, že by mohol pomocť. Očný krém má príjemnú ľahkú konzistenciu,je to ľahučko rozotierateľná biela emulzia, skoro bez vone. Vpije sa rýchlo do očného okolia. Bohužiaľ, po aplikácii má pálila pokožka okolo očí a videla som aj začervenanie. Skúšala som potom ešte pár krát a stále s rovnakým výsledkom, takže pre mňa rozhodne nevyhovujúce. Škoda.

       

 

Každopádne, mojim favoritom z tejto kozmetickej rady zostáva denný krém, ktorý je skvelý (recenzia v predchádzajúcom článku).