Seek and ye shall find... SOMETHING ELSE!

31.08.2015 19:12

Blúdila som po obchodoch a hľadala nejaký zaujímavý top. Plné obchody a nič čo by ma skutočne zaujalo. Možno je čas objaviť niečo nové. Neďaleko stál obchodný dom, ktorý ma pri prvej návšteve nijak nezaujal a tak som ho odvtedy obchádzala. Možno si zaslúži ešte jednu šancu. Čo keď tam objavím nejaké skryté poklady v podobe úžasných dizajnových kúskov od tunajších módnych návrhárov? Prvé a druhé poschodie vyzeralo štandardne. Prekvapenie prišlo na treťom poschodí. Skutočne som našla niečo výnimočné: ľadovú plochu o veľkosti olympijského zimného štadióna!

I wandered around the shops looking for some interesting top. Full shops and nothing that really caught my eye. Maybe it's time to discover something new. Nearby  was the mall which I didn´t like  at my first visit  and so I walked round him since. Maybe it deserved another chance. What if I discover there some hidden treasures in the form of stunning design pieces from local fashion designers? First and second floor looked like everywhere else. The surprise came on the third floor. I really found something special: the ice rink of olympic size ice stadium!

 

Takže kto hľadá, nájde.... niečo úplne iné! o)

Seek and ye shall find.... something else! o)

 

Jogger nohavice/Joggers: Dorothy Perkins

Košeľa/Shirt: small shop Arab Street

Sveter/Cardigan: ZARA

 

This post is linked to Hello Monday, Style Saturday, Classy Monday, LinkPartyWithOsy, Turning Heads, Bloggers Who Have Inspired Me, Mahogany Closet Mondays, Friday Favorites.