Shopping, shopping, shopping....

24.11.2014 14:39

 

Najprv som si myslela, že budem smutniť nad skutočnosťou, že váha nešla dole a prečo nešla dole a bla, bla, bla… Kašlem na to, život je krátky. Teším sa, že nešla hore a tento týždeň urobím viac pohybovej aktivity a dúfam, že Wendy bude v piatok v lepšej nálade. Skor sa chcem venovať tomu, ako sa nakupuje, keď máte „plus size“ veľkosti.

Inšpirovali ma k tomu moje včerajšie nákupy. Chystám sa na pracovné pohovory, predpokladám, že to bude dosť intenzívne a potrebujem oblečenie veľmi formálne, v ktorom budem vyzerať skvele a hlavne cítiť sa dobre.

Obvykle už som frustrovaná dávno predtým, než vobec vyrazím do obchodov. Vačšina obchodov je obvykle zameraná na teenegarky a teda na jeansy a tričká. Nič proti, ale dospelá žena potrebuje trošku viac ako to. Ďalej je množstvo obchodov, kde síce majú výborný výber aj kvalitu, ale z nejakého dovodu majú len čísla do veľkosti 40. Takže zase nič.

Konečne nájdem obchod kde to vyzerá nádejne. Vyberiem si všetko čo by mohlo vyhovovať mojim požiadavkám a vrhnem sa do kabínky skúšať. A teraz to príde. Krásné šaty, moje číslo, dĺžka 10 cm nad kolená. Áno, to je presne žena s nadváhou potrebuje – mini!  Ďalej to pokračuje nohavicami, ktoré by mi mohli sedieť....keby som bola tak o 1 meter vyššia. O ďalšom oblečení, ktoré bolo šité pravdepodobne na gule a nie na ženy, ani nehovorím. I keď mám nadváhu, stále mám nejaké ženské tvary…

Po dlhom maratóne som našla čo som potrebovala. Veľmi sa teším. A i keď dúfam, že čoskoro nakúpim aj v obchodoch s oblečením do veľkosti 40, predsa len by som rada otvorila novú rubriku, kde zverejním nejaké moje inšpirácie na „plus size“ oblečenie….