VÍKEND JE TU

14.11.2014 11:45

 

Vždy som mala najradšej zo všetkých dní v týždni piatok. Už od rána bolo vo vzduchu cítiť to očakávanie. Vládne uvolnená atmosféra, všetky problémy v práci alebo v škole sa riešia tak nejak samé od seba. A hlavne začína víkend a to je bezpochyby príjemný čas. Alebo aspoň taký príjemný ako si ho sami urobíme.

A to je vlastne dovod, prečo som si vybrala piatok jako deň, keď sa vážim, respektívne keď mám pokec s kámoškou Wendy.o) Dnes to dopadlo celkom dobre. Som spokojná, váha sa znížila, tuk sa znížil a svalová hmota tiež rastie. Fakt ma to nakoplo pokračovať.

Víkend ešte zo sebou prináša ďalšiu vec, a to rozbitie disciplíny. Všeka pravidelnosť, o ktorú sa cez týždeň snažím, je v háji. Celý deň niekde lietame vonku a dodržiavať pravidelné intervaly v jedle sa mi skoro nedarí. Cez týždeň mám naplánované jedlo, ktoré bude jesť a kedy. Cez víkend často jeme vonku a stále mám problém si vybrať jedlo, ktoré by bolo nízkokalorické. Obvyklé sa nechám zlákať na nejaké nezdravé veci. O vínku s čipsami pri večernom filme ani nehovorím……

Tento víkend je teda „big challenge“:

ÚLOHA 3 – Ustáť všetky víkendové nástrahy v jedle.

 

Koniec koncov, Wendy v pondelok ráno okamžite spozná, keď to nedám…. A nechcem ju a hlavne seba!