VODA, VODA, VODIČKA

03.11.2014 16:52

 

 

Po prekvapujúcom zistení, že som som permanentne dehydrovaná som začala viac pátrať po tejto téme. Snažím sa plniť svoju prvú úlohu a je zvláštne, že niečo tak prirodzené ako napiť sa, je pre mňa taký boj.  Našla som vyborne zpracovaný článok na túto tému, kde sa uvádza, že sme vedený k tomu, aby sme neustále potlačovali svoje prirodzené instinkty až do takej miery, že už ich prestávame vnímať. Viac na https://www.chudnutie-ako.sk/pitny-rezim-voda .

Samo od seba mi to nejak nejde. Idem na to systematicky. Píšem si koľko pohárov som vypila, aby som mala denný prehľad. A pohár vody mám stále po ruke. Keď vidím prázdny pohár, bežím ho naplniť. Dostať sa na 3 litre denne je aj tak náročné. Snaď si časom zvyknem a bude to pre mňa znovu prirodzené. 

Diskusná téma: VODA, VODA, VODIČKA

Johng644 21.12.2014
I was suggested this blog by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as no one else know such detailed about my difficulty. You are wonderful! Thanks! gcadcbeekdgg

Re:

Anna Shirley 21.01.2015
Thank you!

Pridať nový príspevok