WENDY A JA

31.10.2014 16:30

31.10.2014  - Je krásny horúci slnečný deň a váha ukazuje 82,6 kg. Teda horúco je tu v Azii, kde teraz žijem. Doma v Prahe sú asi 2 stupne.o)  

Je mi jasné, že keďže som sa dopracovala k miernej obezite, moj životný štýl nie je v poriadku a robím veľa roznych chýb. Vždy som napríklad váhu považovala za mojho nepriateľa. Skúsila som to otočiť a brať ju ako svoju pomocníčku, podporu v mojom snažení, proste „kámošku“. Zašla som dokonca tak ďaleko, že som jej dala meno Wendy.

Na prvú a pomerne fatálnu chybu ma upozornila práve Wendy - je veľmi šikovná, okrem váhy ukazuje BMI, hmotnosť tuku, hmotnosť svalov, hmotnosť kostí a stav hydratácie organizmu. Posledne zmienený údaj je dnes 42,5%. Podľa priloženého návodu to znamená „Severe Dehydration“. Vážna dehydratácia??? Viem, že mám problém piť dostatečné množstvo vody, tak jako vačšina žien. Ale DEHYDRATÁCIA? Toto ma trošku vydesilo, zvlášť keď žijem v tak blízko rovníka. Ale je pravda, že vlastne ani neviem koľko vody denne vypijem. Obávam sa, že to bude ledva 1,5 litra. Tu by som potrebovala dostať do seba tak 3 litre vody. Minimálne.

To by sme mali kvantitu a čo kvalita? Mala by to byť skutočne voda. Káva sa do toho nepočíta (dehydruje), žiadne sladké kalorické ochutené nápoje. Čaj by mohol byť (nesladený), ale ten nemám rada, takže nič. Džúsy (100%) síce vyzerajú zdravo, ale obsahujú veľa cukru.  A mám prvú úlohu na tento týždeň:

 

ÚLOHA 1 

Zlepšiť pitný režim – min. 3 litre vody na deň.

 

Uvidíme čo na to povie Wendy budúci týždeň….