A ZNOVU DO PRÁCE

17.11.2014 10:47

 

Víkend je za nami a bol úžasný, plný nových zážitkov. Ale teším sa, že je zase bežný pracovný deň a ja sa pustím znova do svojej rutiny. Vobec sa na ňu nesťažujem, pomáha mi dodržiavať režim, ktorý som si „naordinovala“.

Ešte sa na chvíľočku vrátim spať k víkendu. Ako som písala minule, víkendy trávíme vačšinou celé vonku. Takže aj jedlo sa odohráva niekde vonku. A to ide celkom ťažko  naplánovať. I keď som si vravela, že nejaký ten šalát s kuracím masíčkom predsa zoženiem kdekoľvek. Zase také jednoduché to nie je. Nezdravé jedlo je všade dokola. Zdravé jedlo je treba hľadať a občas dosť dlho. A keď už konečne nájdete v ponuke, kde chce jesť zbytok rodiny, aspoň jeden druh šalátu s masom, tak Vám k tomu dajú namiesto zálievky z olivového oleja majonézu.

Nabudúce si asi pripravím niečo zdravé so sebou do krabičky, len tak pre príprad. Ako prevenciu, aby som sa nevyhladovala a nepodľahla nejakej jednoduchšej ale veľmi nezdravej voľbe.